Followers

Thursday, October 25, 2012

Pengalaman .. air glukos.. ouchh



pengalaman pertama dee arini ke klinik..
minum air glukos..
sebab ye dengan cara cam ni uols dorg leh detect kite ne ade kencing manis or tak..
so dee terfikir nanti dalam pantang uols camner dee nak telan 
herba2 tradisonal rebusan untuk dee
tp dee rase.. biarlah dee minum air halia dgn kunyit hidup drpd dee telan
segelas air gula..
mmg boleh potong kaki uols..

so dee dinasihatkan untuk berpuasa pukul 10 mlm dan keesokkan br dorg amek darah
dee dah lali bila dorg cucuk utk ambil darah
memula dulu je rasa nak nangis..
uhhu..
manje lebih..
so far skrg nih siap tgk darah tu keluar lg..
dalam hati fikir.. ambil la nurse seberape byk pun.. nanti saye replace darah sy ngan makan banyk2..

so time minum tu Allah je thu
manis woi..
sumpah lepas ni xnak minum dah..
uols ade petua x nak hilangkan manis kat tekak ni

then bile dee balik rumah
rasa badan nak demam..
seriusly rasa lembik..
ouchh nurse...

No comments: